ABA 컨벤션, '베이커리 너머'(A.B.A. convention seeks to go ‘beyond the bakery’)
상태바
ABA 컨벤션, '베이커리 너머'(A.B.A. convention seeks to go ‘beyond the bakery’)
  • 신승호기자
  • 승인 2020.02.28 13:03
  • 댓글 0
이 기사를 공유합니다

기사출처 : https://www.bakingbusiness.com

워싱턴 — 미국 베이커 협회 (American Bakers Association)는 4 월 19-22 일 협약에서 그 어느 때보 다 많은 회원을 볼 것으로 예상합니다. 500 명 이상의 참석자들이이 행사를 위해 애리조나 주 스캇 데일을 방문 할 예정이며, 저녁 식사, 춤 및 네트워킹을 축하하는 제빵 산업 연합회 (ATBI) 100 주년 기념 축제를 위해 여행 할 것입니다.

이 행사는 IBIE (International Baking Industry Exposition) 이후 첫 번째 주요 경영진 이벤트로, Beyond Bakery라는 주제를 고무 시켰습니다.

“제빵 산업의 미래에 중점을 둔 IBIE에서 강하게 벗어나면서 오늘날뿐만 아니라 그 이후에도 회원들에게 영향을 미치는 주요 요소들 중 일부에 대해 심층적으로 분석하는 것이 중요하다고 생각했습니다.” Roba MacKie, ABA 사장 겸 최고 경영자

IBIE는 업계에 대해 많은 이야기를했으며 ABA 회원이 서로에게서 배울 수있는 능력은 무엇보다 중요합니다.

MacKie는“우리 업계는 함께 모여 아이디어와 솔루션을 공유하고 자유로운 정보 흐름을 유지하는 데 큰 도움이됩니다.

ABA는 지난 몇 년 동안 NY 기반 PepsiCo, Inc.의 구매 담당 미국 리치 로드리게스-마헤 (Drich Rodríguez-Mahé) 이사가 제품 개발 및 전자 상거래 직접 소비자 비즈니스.

ATBI Leadership Breakfast는 기조 연설자 Sarah Robb O'Hagan (현재 PepsiCo의 자회사 인 Gatorade Co.의 사장이 됨)이 언론에서 "불타는 엉망진창"이라고 불렀을 때 발표 될 예정입니다. 그녀는 Gatorade의 강점을 추구하여 새로운 성장 방법과 제품으로 어떻게 비즈니스를 변화 시켰는지 공유 할 것입니다.

컨벤션에서 정보 공유에 참여할 수있는 또 다른 기회는 새로운 리서치 스폰서 프레젠테이션을 통한 것입니다.

맥키 씨는“우리는 많은 ABA 제휴 회원이 제빵 회사의 지속적인 성장과 혁신을 뒷받침하는 심층적 인 소비자 중심 연구를하고 있다는 것을 알고 있습니다. "참가자들은 이러한 제휴 회사 중 일부로부터 간략하고 소화 가능한 형식으로 새로운 소비자 통찰력을 얻을 수있는 기회를 갖게 될 것입니다."

그 밖의 주목할만한 교육 세션에는 McMillanDooLittle의 Neil Stern과의 "옴니 채널 경험 마스터 링", 몬산토 및 현재 컨설턴트 인 Vance Crowe의 밀레니엄 밀레니엄 전직 이사와 "음식 부족과 구운 식품의 미래"및 "(in) Security Is Eating the World : 성공하는 보안 프로그램 구축 방법”Altitude Networks의 현재 CEO 겸 공동 설립자이자 전 Twitter의 CIO (최고 정보 보안 책임자) 인 Michael Coates와 함께 "보안 프로그램을 구축하는 방법"

2020 년은 연방 선거 연도이므로 American Bakers PAC는 올해의 선거 결과가 제빵 산업에 어떤 영향을 미칠 수 있는지 논의하기 위해 정치적 영역에“사고적인 분파 적 관점”을 제시하고 있습니다. American Bakers PAC Dinner는 "Point / Counter Point"형식의 스피커 2 개를 제공합니다. 대화의 주요 내용은 미국 정치의 여론을 다루는 언론인이 될 것입니다: 폭스 뉴스 분석가 몰리 헤밍웨이 (Mollie Hemingway), 페더럴리스트의 수석 편집자 , 폭스 뉴스 분석가, 힐 칼럼니스트, 전 워싱턴 포스트 기자.

업계 지식이 풍부하고 ABA는 베이커가 전문가와 서로 배우고 미래를 준비 할 수있는 환경을 만들었습니다.

MacKie는“매일 갈기에서 벗어나 오늘날뿐만 아니라 내년과 내년에도 비즈니스에 긍정적 인 영향을 줄 수있는 새로운 개념과 관행으로 들어가려면 며칠이 걸리는 것이 중요합니다

출처 : 베이커리 비지니스

A.B.A. convention seeks to go ‘beyond the bakery’

WASHINGTON — The American Bakers Association expects to see more members than ever at its April 19-22 Convention. More than 500 attendees will travel to Scottsdale, Ariz., for the event, as well as for the Allied Trades of the Baking Industry (A.T.B.I.) 100th Anniversary Gala, a celebration with dinner, dancing and networking.

This is the first major executive leadership event since the International Baking Industry Exposition (IBIE), which inspired the event’s theme: Beyond Bakery.

“Coming off strong from IBIE, where much of the focus was looking at the future of the baking industry, we felt it was important to take a deep dive into some of the key elements affecting our members not only today but also beyond,” said Robb MacKie, president and chief executive officer of the A.B.A.

IBIE gave the industry a lot to talk about, and the ability of A.B.A. members to learn from one another is paramount.

“Our industry does a great job of coming together, sharing ideas and solutions and having a free flow of information,” Mr. MacKie noted.

The A.B.A. has transformed the convention program over the past few years by ramping up B2B learning opportunities such as the NextGenBaker Brunch, where Rich Rodríguez-Mahé, Drinkfinity U.S. director for Purchase, N.Y.-based PepsiCo, Inc., will discuss product development and the e-commerce direct-to-consumer business.

The A.T.B.I. Leadership Breakfast will feature keynote speaker Sarah Robb O’Hagan, who became the president of The Gatorade Co., now a subsidiary of PepsiCo, at a time when the media called it a “flaming mess.” She will share how the pursuit of Gatorade’s strengths turned the business around with new growth avenues and products.

Another chance to participate in information sharing at the convention is through new research sponsor presentations.

“We know that many of our A.B.A. allied members have in-depth, consumer-focused research that supports the continued growth and innovation of baking companies,” Mr. MacKie said. “Attendees will have the opportunity to gain new consumer insights from a few of these allied companies in a brief, digestible format.”

Other notable educational sessions include “Mastering the Omnichannel Experience” with Neil Stern from McMillanDooLittle, “Food Tribes and the Future of Baked Goods” with former director of millennial engagement for Monsanto and current consultant Vance Crowe, and “(in)Security Is Eating the World: How to Build a Security Program That Succeeds” with Michael Coates, the current c.e.o. and co-founder of Altitude Networks and former chief information security officer at Twitter.

Since 2020 is a federal election year, the American Bakers PAC is bringing a “thoughtful, bipartisan perspective” to the political realm to discuss how the outcomes of this year’s elections could potentially affect the baking industry. The American Bakers PAC Dinner will feature two speakers in a “Point/Counter Point” format. Leading the conversation will be journalists who cover the ins and outs of American politics: Mollie Hemingway, Fox News analyst and senior editor at The Federalist, and Juan Williams, a Fox News analyst, The Hill columnist and former Washington Post reporter.

Industry knowledge abounds, and the A.B.A. has created an environment in which bakers can learn from experts and one another to prepare for the future.

“It’s important to take a few days to step away from the daily grind and step into new concepts and practices that will positively impact their business not just today but tomorrow and next year,” Mr. MacKie said.


댓글삭제
삭제한 댓글은 다시 복구할 수 없습니다.
그래도 삭제하시겠습니까?
댓글 0
댓글쓰기
계정을 선택하시면 로그인·계정인증을 통해
댓글을 남기실 수 있습니다.
주요기사